czwartek, 20 marca 2014

Debiut w kategorii "Bierzmowanie"

Była niedziela - godzina 23:30, gdy dostałam informację o treści: "Za tydzień mam w rodzinie bierzmowanie i potrzebowałbym kartki. Dasz radę?" No cóż, dałam :)


Haft to mój autorski wzór, przerobiony z obrazka znalezionego w sieci. Papier to szary "Kapuśniaczek pastele" z Galerii Papieru i złoty karton wizytówkowy. Ramka pochodzi z tego sklepu i została potraktowana embossingiem na gorąco.


Z tej pracy jestem szczególnie dumna, ponieważ stanowi debiut nie tylko w kategorii "okazja". Jest również moją pierwszą próbą jeśli chodzi o zabawę tuszem, pudrem i wysoką temperaturą :) Jak myślicie, podołałam wyzwaniu?

1 komentarz:

  1. No, no, no!
    Jestem dumna z Ciebie że założyłaś bloga :D :D
    A kartka, no cóż jak tak nie umiem - haftem matematycznym... A Twoje wyszywane kartki sa piękne!
    Ps. Dodaj u siebie na blogu jeszcze "Obserwatorów" :)

    OdpowiedzUsuń