środa, 19 marca 2014

Muzyczna osiemnastka

Pod koniec stycznia dostałam bojowe zadanie wykonania dwóch kartek dla tej samej solenizantki. Okazja niebagatelna, bo to pierwsze "dorosłe" urodziny. Wiedziałam tylko tyle, że dziewczyna interesuje się modą i muzyką, gra na gitarze klasycznej, a jej ulubione kolory to odcienie beżu oraz połączenia czerń+biel i beż+bordo. Jako, że z tematem mody jestem nieco "na bakier", postanowiłam iść w muzykę. W ten sposób powstały takie oto dwie karteczki:
 
Pierwsza to wesoły miks gitary i cyfry 18. Wzór haftu jest mój autorski i powstał na bazie zdjęcia gitary. Do wykonania tej kartki użyłam papieru w nuty przywiezionego z Anglii (niestety nie znam ani nazwy, ani producenta), "Porannej kawy" z
 Magicznej Kartki oraz bordowego opalizującego kartonu wizytówkowego.


Druga to połączenie białego opalizującego kartonu wizytówkowego, czarnej okładki do bindowania i nutowego die cut'a z kolekcji "Remember The Moments" by Dream Street Papers LLC. Wzór haftu pochodzi stąd i można go zakupić składając zamówienie mailowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz