niedziela, 23 marca 2014

"Niespodziewankowe" pawie oczko

Na samym początku mojej przygody z haftem matematycznym na tym forum znalazłam wspaniały wzór na pawie oczko. Jest bardzo prosty, jednak wyszywa się go warstwowo i efekt wprost zwala z nóg ;) Jego autorką jest Wernatka.
Kilka lat zajęło mi "dojrzewanie" do decyzji o wyszyciu tego właśnie wzoru. Ciągle wydawało mi się, że jestem na zbyt niskim stopniu zaawansowania, by sobie z nim poradzić... Dopiero z końcem lutego (dokładnie w trzecią rocznicę mojej przygody z haftem) uznałam, że jestem na to gotowa :)
Moje pawie oczko ma wymiary mniej-więcej formatu A6 i zostało wyszyte na kremowym kartonie o gramaturze 300. Jako, że ze względu na format i grubość kartonu praca nie nadawała się zbytnio na kartkę, podkleiłam spód drugim arkuszem takiego samego kartonu, brzegi ozdobiłam wstążką i powstał całkiem udany obrazek :) Podarowałam go w prezencie właścicielce sklepu ArtPasje.pl, która co miesiąc gości nas w swoim sklepie na Dniu Otwartej Pracowni.


Pani Ania sprawiała wrażenie mocno zaskoczonej prezentem, który wydawał się jednak przynieść jej sporo radości :)

4 komentarze:

  1. Witaj - jestem pod wrażeniem Twoich prac. Śliczne. ♥ ♥ ♥
    Cieszę się, że tutaj trafiłam, będę się uczyć, bo takich cudeniek nie umiem.
    Pozdrawiam:)
    PS. Mam do Ciebie pytanie odnośnie nici metalizowanych, tylko nie znalazłam meila

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu to pawie oko jest przepiękne ale na zdjeciu tak nie wyglada, warto było obejrzeć go na zywo, powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry Pani, robiłam 27lat temu takie oczko. Zgubiłam formę, a nawet zapomniałam jak się rozpoczyna to robić. To co Pani zrobiła to cudenko
    . Proszę o telefon 601548816

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam chciałabym zrobić takie pawie oko tylko nie wiem od czego mam zacząć

    OdpowiedzUsuń