niedziela, 31 stycznia 2016

Siostrzane kartki

Prace, które dziś pokażę powstały jeszcze latem. Zrobiłam je dla chrześnicy mojego Męża i jej młodszej siostry. Dziewczynki urodziły się tego samego dnia i miesiąca, jednak w odstępie dwóch lat od siebie, dlatego właśnie postanowiłam zrobić dla nich kartki takie same, ale jednak inne ;)


Zbliżenie na hafty:


Użyte materiały:
  • Wzór: "China Rose" i "Cornflower" od stitchingcards.com
  • Papier: zielony i niebieski wzorzysty papier to jakiś "no name" kupiony na sztuki w Anglii (to znaczy ja nie znam jego nazwy ani producenta :P ), czerwony i żółty papier wizytówkowy
  • Wykrojnik: Spellbinders Floral Ovals
  • Dodatki: złote stickersy, niebieskie i jasno-żółte półperełki Anita's 3mm, złote kryształki Anita's 3mm oraz dziurkacz brzegowy "Niezapominajki" od DP Craft

1 komentarz:

  1. Bardzo , bardzo eleganckie kartki :)
    Jestem pełna podziwu dla wykończenia !

    OdpowiedzUsuń