piątek, 18 marca 2016

Słodkie pudełeczka

Kilka dni temu kończyłam kolejną zawodową przygodę mojego życia. Ponieważ jednak koszmarnie nie lubię pożegnań, postanowiłam je w jakiś sposób osłodzić :)
Myślałam, kombinowałam, aż w końcu wydziubałam - 10 personalizowanych opakowań na Toffifee. Dla każdej osoby to, co mi się z nią najbardziej kojarzyło - jej hobby, funkcja pełniona w szkole, najczęstszy temat naszych rozmów... Problem pojawił się tylko z trzema osobami, więc w ich przypadku postawiłam na kwiatki :D

Dla wychowawczyń klas I i II:


Dla nauczycielek muzyki i malarstwa:


Dla nauczycielek ze świetlicy (jedna z nich uczy też prac ręcznych i ostatnio miała "na tapecie" swoje hobby, czyli dzierganie na drutach):


Dla sekretarki i pani sprzątającej (z którą zawsze musiałam zamienić kilka słów na temat pogody - bez tego dzień uznawany był za nieważny ;) ):


I ostatnie - dla dwóch najważniejszych osób w szkole - Pani Dyrektor i Pana Fundatora:


A tak prezentują się wszystkie razem:


Użyte materiały:

  • Wzory: "Knitting", "Sunflowers", "Teacher - female", "Birdhouse", "Administrator - female" i "Hanging basket" od stitchingcards.com, a także "a270" od Ann's Paper Art; klucz wiolinowy można znaleźć tutaj (zamówienie składa się mailem), koronę tu (darmowy wzór do pobrania), a dolara sama przerobiłam z obrazka
  • Papier: "Kapuśniaczek", "Kapuśniaczek pastele", "Kapuśniaczek - mini" oraz "Aż Nastanie Świt" od Galerii Papieru, a także "Mali Odkrywcy 005 - girl" i "Wata cukrowa 019" od Magicznej Kartki i "Lacy Sunset" od Rapakivi
  • Wykrojniki: Spellbinders Floral Ovals, Spellbinders Fleur de Lis Squares, Spellbinders Gold Labels Four, Spellbinders Fancy Framed Tags Two, Nellie's multi frame's [MFD056] i [MFD047] oraz Sizzix Framelits - Oval Cards (659968)
  • Dodatki: wstążki satynowe, półperełki Anita's 3mm oraz cekinopodobne kwiatuszki wygrzebane dawno temu w Empiku

Pudełeczko z dolarem zgłaszam na tematyczne wyzwanie Sllonecznika w Diabelskim Młynie.

4 komentarze:

  1. spersonalizowane czekoladki na pewno osłodziły pożegnanie :) fajnie, że udało Ci się w to wszystko wpleść amerykański akcent :) dolar wyszedł świetnie! bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne karteczki. Wszyscy na pewno bylizadowoleni z takich pieknych prezencików!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Właśnie z moim synem głowimy się jak wyszyć klucz wiolinowy. Ma 12 lat i bardzo podoba mu się haft matematyczny. Czy mogli byśmy prosić o pomoc?

    OdpowiedzUsuń